Loading...
KURUMSAL | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşteri İlişkileri Politikamız

Değişim ve dönüşüme uğrayan koşullar karşısında yenilikçi bir bakış açısıyla hareket eden Loda Mobilya, kişisel yönü kuvvetli tasarımlar ve satış sonrası hizmetlerle yeni nesil satın alma alışkanlıklarında fark yaratmaktadır. Tüm dünyadaki iş kollarını domine eden inovasyon ve otomasyon sistemlerini kendi işine entegre eden Loda, üretimden dağıtıma kadar uzanan güçlü bir holistik yapı oluşturmaktadır. Modernize edilmiş alt yapısı ile üretim süreçlerinde otomasyon teknolojilerini kullanarak, kısa zamanda standart ürünlerin dışında müşterileri talebine göre özel ölçülü mobilya üretimi yapmaktadır.

Satış Sonrası Hizmetler

Satış öncesi ve satış sonrası ürün, hizmet ve kaliteye verdiği önem ile Loda, mobilya sektörüne, müşterilerine, tüm paydaşlarına katma değer sağlama hedefiyle çalışmalarına yön vermektedir. Satış sonrası hizmetler; ürünün kullanım süresince ortaya çıkabilecek olası ve beklenmedik her türlü sorunun tespitine ve çözümüne yöneliktir. Hizmet anlayışı; ürünün kurulumundan tamirine, bakımından iyileştirilmesine, garantiden müşterilerin tüm beklenti ve şikayetlere kadar birçok faaliyeti kapsamaktadır. Satış sonrası hizmetler; kaliteli, hızlı, efektif ve çözüm odaklı olacak şekilde sürdürülmektedir. Loda Mobilya, garanti kapsamındaki tüm ürünlerde ücretsiz servis ve bakım hizmeti vererek müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır.

MESAJINIZ

Lütfen tüm alanları doldurunuz.